A A A K K K
людям з порушенням зору
Гуманітарний відділ Романівської селищної ради
https://zt.isuo.org/authorities/view/id/811

Онлайн-навчання «Формувальне оцінювання в Новій українській школі».

Дата: 04.01.2024 15:38
Кількість переглядів: 101

Фото без описуЦіннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації навчального процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів. Система оцінювання в школі наразі поступово переходить від контролю кінцевого результату до мотивації дитини покращувати знання та навички. Нині оцінювання в школі має три вектори спрямування – оцінювання якості навчання, досягнень кожної дитини і самооцінювання. Відповідно до цього, розрізняють: формувальне оцінювання; поточне (або рівневе) оцінювання навчання, коли ми визначаємо рівень навчальних досягнень; підсумкове оцінювання (оцінювання результату навчання).

Для підвищення рівня навчальних досягнень учнів важливе значення має впровадження формувального оцінювання, як його ще називають - оцінювання під час навчання і «для навчання». Саме тому це питання перебуває у фокусі уваги освітян.

За сприяння гуманітарного відділу Романівської селищної ради 04 січня відбулось онлайн-навчання на тему «Формувальне оцінювання в Новій українській школі». Провів навчання  викладач Житомирського ОІППО,  професор кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін, доктор педагогічних наук Пастовенський Олександр Вікторович. Саме високий професіоналізм цієї людини, комунікативні та динамічні його здібності, здатність робити навчальний матеріал доступним зібрали навколо понад 140 педагогів громади, які приєдналися та прослухали лекцію-презентацію. Отримані знання та рекомендації педагоги обов’язково застосують для реалізації формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано