A A A K K K
людям з порушенням зору
Гуманітарний відділ Романівської селищної ради
https://zt.isuo.org/authorities/view/id/811

Семінар -практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи з теми «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагогічного працівника»

Дата: 19.09.2024 16:42
Кількість переглядів: 67

Фото без опису19 вересня на базі Романівського ліцею №1 відбувся семінар -практикум за участю заступників директорів з навчально-виховної роботи та вчителів початкових класів ЗЗСО. Оскільки підвищення кваліфікації педагогів є одним з пріоритетів на шляху реалізації реформи НУШ та вагомим чинником у забезпеченні якості повної загальної середньої освіти, запропонована тема семінару  «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагогічного працівника» стала досить актуальною.

Спеціалісти гуманітарного відділу Медлярська Т.В. та Соловська С.О. ознайомили учасників заходу з досягненнями та здобутками закладів загальної середньої освіти у цьому плані за минулий навчальний рік

Зокрема,  106 педагогічних працівників протягом І півріччя 2024 року успішно пройшли підвищення кваліфікації при Житомирському ОІППО за регіональним замовленням.  150 педагогів ЗЗСО протягом 17-19 червня 2024 року пройшли підвищення кваліфікації відповідно до нових методик, згідно з Концепцією «Нова українська школа». Навчання організоване тренерами-педагогами нашої громади.

Варто відмітити, що професійний розвиток наших педагогів відбувається і за підтримки міжнародних партнерів. Так, спільно з громадською спілкою «Освіторія» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні наші педагоги долучилися до участі у  проєкті «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат».  В рамках цього проєкту 25 учителів української мови й літератури протягом 6,7 червня пройшли очні тренінги з підвищення рівня професійної компетентності вчителів щодо виявлення та подолання наявних в учнів освітніх втрат.

Вчителі іноземної мови Романівського ліцею №1  Пожарко О.В. та Петровська Л.Ю. проявили ініціативу і долучилися до проєкту Британської ради  SWITLO, в рамках якого проходитимуть навчання фасилітаторів Груп професійної майстерності вчителів англійської мови.

Відомо, що відбувся адаптаційний цикл базової середньої освіти. Тому цьогоріч важливим для кожного з нас є розуміння  основних досягнень та викликів на шляху реалізації ідей НУШ. 23 травня 2024 року на базі Житомирського ОІППО відбулось засідання круглого столу на тему «Адаптаційний цикл базової середньої освіти: перші підсумки». Участь у роботі круглого столу з актуальними питаннями для обговорення взяли Макаревич Л.І., заступниця директора Романівського ліцею №1, Оржиховська Н., психолог цього ж ліцею, Гнатюк В.М., директорка Старочуднівськогутянського ліцею та очільниця галузі освіти Гаврилова О.Л. Усі вони долучилися до обговорення актульних питань на основі власного досвіду.

Учителі інформатики Гривюк О.П. та Карпінський Я.О. удосконалюють свої професійні компетентності з питань STEM –освіти, долучившись до освітнього проєкту «STEM – школа».

Чотири педагоги Вольнова Н.С., Бутков С.М., Романчук А.П. та Дубенюк В.М. презентувати свій перспективний інноваційний досвід на конкурсі добрих практик «Сучасна освіта» та отримали дипломи І,ІІ та ІІІ ступенів.

Маємо лауреатку фінального етапу І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024». Це Балинь Анна Володимирівна, учителька української мови й літератури Врублівського ліцею. До речі, вона була єдиною учасницею Конкурсу у минулому році. 

Потужним інструментом удосконалення якості освіти є сертифікація вчителів. Лідером в цьому напрямку роботи є Романівський ліцей №1.  Шість педагогів-початківців успішно пройшли сертифікацію.

Під час семінару власним успішним досвідом поділилися Балинь А.В., лауреатка конкурсу «Учитель року», Бутков С.М., учасник конкурсу добрих практик, Фещенко Н.М., яка успішно пройшла сертифікацію у 2024 році. Цікавим був виступ заступника директора Драгокупел О.В. щодо питання залучення педагогічних працівників до участі у конкурсах, проєктах, їх   мотивації.

У другій частині семінару вчитель початкових класів Биківського ліцею Добровольська Н.М. ознайомила присутніх з особливостями загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти, зокрема із стану сформованості читацької компетентності випускників початкової школи, який проходив у закладі у травні 2024 року. Такий моніторинг дає можливість простежити динаміку рівня сформованості читацької компетентності та тенденцію в навчальних досягненнях четвертокласників, а також спонукає педагогів до гнучкості у виборі форм, методів  та прийомів навчання школярів.

На завершення роботи учасники семінару обмінялися думками щодо актуальності таких семінарів. Усі висловили думку, що такі зустрічі необхідні.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано